innogy Servis plynových spotřebičů

O váš plynový kotel se postaráme jen za 245 Kč měsíčně

Zodpovědně

Servis provádějí zkušení certifikovaní technici. Protokoly archivujeme

Profesionálně

Vystavíme protokol, důležitý ‍pro ‍zachování záruky ‍i ‍při ‍pojistném plnění

Výhodně

Cenu ročního servisu ‍rozložíme do ‍12 ‍měsíčních ‍záloh

Bezstarostně

Každý rok se vám sami ozveme ‍s ‍termínem další ‍prohlídky

Důležitost údržby plynového kotle

Pravidelně servisovaný kotel

  • Má bezpečný chod
  • Je optimálně účinný
  • Dokáže přispět k nižší spotřebě plynu
  • Vydrží déle a dobře sloužit
  • Je tichý a spolehlivý
  • Má nižší riziko drahých poruch

Mám zájem

Neservisovaný kotel

  • Může při znečištění spalovací komory vážně poškodit okolí ‍a ‍jeho ‍součásti
  • Může být ‍v ‍krajním případě ‍i ‍životu nebezpečný
  • Může mít negativní vliv na ‍spotřebu plynu
  • Nevydrží ‍v ‍provozu stejně dlouho jako ‍při ‍pravidelném servisu
  • Není ‍100% ‍spolehlivý ‍a ‍může se ‍porouchat ‍v ‍tu ‍nejhorší dobu

Naše služby

Pravidelný servis

 

  • Kontrola a posouzení technického stavu
  • Čištění kotle
  • Měření a seřízení
  • Zkouška bezpečnostních funkcí
  • Vystavení protokolu o ‍provedené údržbě

Mám zájem

Poruchový servis

Váš požadavek do dvou pracovních dnů předáme opraváři a ten se s ‍vámi spojí.

  • Provedení diagnostiky a ‍zjištění příčiny poruchy
  • Návrh řešení včetně kalkulace ceny opravy
  • Zajištění náhradních dílů a ‍provedení opravy

Náklady spojené s ‍opravou poruchy kotle nejsou hrazeny ‍z ‍předplatného na ‍pravidelný servis.

 

Chcete vědět více o servisu kotlů?

Tipy a rady, které se mohou hodit

Často se ptáte před sjednáním služby

  • Uvažuji o servisu od innogy

    Které značky kotlů máte oprávnění servisovat?

    Jsme autorizováni pro servis plynových spotřebičů do výkonu 50 ‍kW následujících značek:
    Ariston, Baxi, Bosch, Brötje, Buderus, Dakon, De Dietrich, Destila, Geminox, Chaffoteaux, Immergas, Intergas, Junkers, Protherm, Quantum, Thermona (Therm) Vaillant, Viessmann a Wolf.

    Co je obsahem servisu kotle od innogy?

    Na začátku každého servisního zásahu provede náš technik odbornou prohlídku. Z ‍prohlídky vyplyne skutečný rozsah činností, které bude potřeba provést (s ‍přihlédnutím k ‍typu a technickému stavu spotřebiče, při respektování požadavků výrobce).
    V běžných případech trvá servis plynového kotle bez zásobníku TUV přibližně 30 ‍minut a jeho obsahem je:

    • Kontrola celkového stavu kotle
    • Kontrola přívodu plynu
    • Kontrola tahu spalin, manostatu ventilátoru, spalinového termostatu
    • Kontrola plynotěsnosti plynového rozvodu v ‍kotli
    • Kontrola hydraulické části kotle, tlakového pojistného ventilu, dotlačovaní topného systému
    • Kontrola elektrické části kotle
    • Kontrola a případné dotlakování expanzní nádoby
    • Vyčistění hlavního hořáku a elektrodu
    • Kontrola zapálení hořáků, nastavení tlaku plynu, kontrola výkonu
    • Kontrola těsnosti výměníku TUV
    • Kontrola funkce trojcestného ventilu
    • Kontrola funkce směšovacího ventilu nízkoteplotního vytápění
    • Kontrola funkce všech regulačních a zabezpečovacích prvků
    • Kontrola a vyčistění filtrů vytápěcího systému
    • Kontrola funkce odvzdušňovacího ventilu
    • Kontrola hořčíkové anody zásobníku
    • Kontrola a nastavení spalování, kontrola emisních hodnot CO
    • Celková funkční zkouška kotle a vypsání protokolu o prohlídce

    Proč je potřeba provádět také měření spalin?

    Měření spalin je nutné provádět z ‍důvodu seřízení spotřebiče pro optimální režim spalování a především z ‍důvodu jeho bezpečného provozu.

    Jaké doklady o servisu obdržím?

    Po každém servisu vám zašleme elektronicky, popř. v ‍tištěné podobě Protokol o ‍údržbě plynového spotřebiče. Tento servisní list doporučujeme uschovat i pro případ havárie kotle a poškození domu/bytu, kdy je nutné pro plnění pojišťovny předložit protokol o ‍pravidelné servisní prohlídce. Servisní protokol najdete také v ‍aplikaci/portálu innosvět v sekci Dokumenty/Služby.

    Pro koho je služba určena?

    Službu pravidelného předplaceného servisu nabízíme pouze zákazníkům innogy s aktivní smlouvou na zemní plyn nebo elektřinu.

    Kolik služba stojí?

    Cena pravidelného ročního servisu plynových spotřebičů je rozložena do 12 měsíčních částek – viz ceník služby. Od 1. ‍7. ‍2024 jsme cenu zvýšili, takže aktuálně každý měsíc zaplatíte 245 Kč. Pokud platíte před provedením servisu 12 měsíců, za roční servis už nic nedoplácíte.

    Kde najdu více informací ke službě?

    Více o službě pravidelného servisu najdete ve smlouvě, kterou ke službě podepisujete.

    Jak si mohu zajistit servis mého kotle?

    Stačí zavolat na linku 800 32 32 32 nebo vyplnit poptávkový formulář. Po jeho odeslání vám zavoláme a společně servis domluvíme. Samozřejmě se můžete také osobně zastavit v pobočce innogy.
  • Je možné objednat si servis hned?

    Aktuálně si jako innogy zákazník můžete sjednat i ‍jednorázový servis. Po uhrazení celé částky 3 ‍249 ‍Kč předáme požadavek na servis dodavateli, ale s ‍ohledem na ‍začínající topnou sezonu vám nedokážeme garantovat lhůtu, kdy vás budeme kontaktovat kvůli termínu jednorázového servisu. S ‍jednorázovým servisem nemusíte čekat cca 12 ‍měsíců, ale přicházíte o ‍výhody předplacené služby - rozložení částky na 12 ‍měsíců a ‍termín pravidelné prohlídky hlídáme za vás.
    Doporučujeme vám tedy sjednat zároveň jednorázový servis i ‍předplacenou službu.
  • Servis kotle jsem dosud neřešil

    Proč je pravidelný servis důležitý?

    Provádění pravidelného servisu je podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Zároveň je předepsaný legislativou pro naplnění podmínek bezpečného provozování plynového spotřebiče. Pro vás z toho plyne také ekonomická výhoda – dobře udržovaný a správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelným servisem také můžete včas zamezit poruchám spotřebiče způsobeným opotřebením jeho dílů a zároveň prodloužit jeho životnost.

    Jak často provádět pravidelný servis?

    Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1× ročně. V ‍odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.

    Musím provádět servis, pokud spotřebič nepoužívám?

    Je-li spotřebič dlouhodobě odstaven, odpojen od energií a nepoužívá se, není nutné pravidelný servis provádět. Pro opětovné uvedení do provozu je nutné přivolat servisního technika. Ten zkontroluje, seřídí a odborně uvede spotřebič do provozu.
  • Servis mi zajišťuje někdo jiný

    Mohu si drobné čištění plynového kotle provádět sám?

    Pro veškeré práce na vašem plynovém kotli je nutné mít elektrikářskou a plynařskou kvalifikaci a zároveň certifikované školení od výrobce daného kotle. Proto vám tento postup rozhodně nedoporučujeme.

    Jak poznám kvalitního servisního technika či organizaci?

    Je možné použít jednoduchou pomůcku, podle které poznáte kvalitu poskytnutého servisu.
    Pokud technikovi zabere pravidelná servisní prohlídka kotle pouze 10 ‍minut, příště si ho již nezvěte. Možná jste v danou chvíli ušetřili nějakou tu stokorunu, ale váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, který vyžaduje, což se projeví na spotřebě plynu, bezpečnosti provozu a jeho životnosti. Ve výsledku vás tak takový „levný“ servis přijde dosti draho.

    Servisní technik mi odstavil kotel. Co mám dělat?

    Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z ‍důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz kotle v ‍nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody i na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný kotel. Konzultujte výměnu přímo s ‍technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.

Jak se s námi spojíte?

Provozní doba linky 800 ‍32 ‍32 ‍32 je po-ne od ‍7:00 do ‍20:00

Spokojení zákazníci

palec nahoru

Ludmila A.

srpen 2024

Jsem spokojená se ‍službou, technik byl perfektní, precizní, servis udělaný, vše bylo rychlé.

bublina

Miroslava K.

červenec 2024

Líbí se mi, že se o servis nemusím starat.
Každý rok automaticky přijde technik, udělá, co ‍má dělat a ‍máme to ‍na ‍rok.

hand shake

Jaroslav K.

červenec 2024

Líbí se mi to, že se ‍sami ,,servismani" ozývají v ‍určitý čas a ‍já se o ‍to nemusím starat.
Vysvětlí mi, co ‍potřebuju. Jsou příjemný a ‍já mám ulehčenou práci a ‍klid v ‍duši.
Jsem teď připraven na ‍topnou sezónu. Jsem rád, že ‍přišla od ‍vás ta ‍nabídka.

palec nahoru

Šárka Š.

červenec 2024

Jsem spokojená, nemusím hlídat termín, ani ‍jinou firmu, pán byl milý, vstřícný.

Naše zákazníky dále zajímá

  • Co všechno mám se službou Servis plynových kotlů předplaceno?

    V ceně servisu kotle je zahrnuta odborná práce technika, doprava a drobný materiál (např. šrouby). Po každém pravidelném servisu vám innogy vystaví fakturu, ve které vám zúčtuje zaplacené zálohy, realizaci servisu a případné slevy.

    Náhradní díly ani náklady na dodatečnou opravu odhalené závady nad rámec pravidelného servisu nejsou součástí služby. Pokud technikovi odsouhlasíte dodatečný rozsah prací, bude vám vystavena na tyto služby samostatná faktura od dodavatelské společnosti.

  • Jak mám postupovat při poruše kotle?

    Pokud váš kotel nefunguje, jak má, nebo vykazuje chybu, je třeba ho okamžitě opravit a nečekat na roční pravidelný servis. Se službou předplaceného servisu získáváte navíc tzv. poruchový servis, což znamená, že vám seženeme kontakt na opraváře značky vašeho kotle. V případě zájmu nás kontaktujte vyplněním poptávkového formuláře nebo na lince 800 32 32 32. Do ‍2 ‍pracovních dnů od nahlášení poruchy předáme potřebné údaje opraváři, který s vámi domluví termín a odhadne celkové náklady na opravu, vč. dopravy. Domluva je pak již na vás. Náklady spojené s opravou poruchy kotle nejsou hrazeny z ‍předplatného na pravidelný servis a platíte je v plné výši opraváři.

  • Technik našel závadu na kotli a kotel odstavil. Co bude dál?

    Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz spotřebiče v nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný spotřebič. Pobavte se o výměně přímo s technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.

    Pokud dojde k odstavení kotle v rámci servisní prohlídky, technik vám předá doklad o nezpůsobilosti kotle. Nebudete hradit plnou výši ceny ročního servisu a přeplatek vám vrátíme zpět. Pokud si pořídíte nový kotel, doporučujeme sjednat znovu pravidelný servis.

  • Kdy mám očekávat provedení servisu?

    12 měsíců od podpisu smlouvy vám zajistíme pravidelný servis vašeho kotle. Sami se vám ozveme a ‍vše společně naplánujeme. Další servisy pak provádíme vždy po ‍12 ‍měsících.
    Pokud by se stalo, že pravidelný servis proběhne dříve než po 12 měsících a ‍nebude v tu dobu uhrazeno všech 12 ‍měsíčních poplatků, bude vám po provedeném servisu vystavena samostatná faktura na doplatek celé roční částky servisu.

  • Chci čerpat službu dříve

    Servis dříve než za 12 měsíců neprovádíme. Termín provedení servisu pro vás domlouváme s ‍ohledem na kapacity s ‍předstihem.

  • Chci servis později, než mi nabízíte

    Výhodou služby pravidelného servisu je, že se vám sami ozveme a tím nemusíte myslet na naplánování termínu servisu. Pokud nesouhlasíte s navrženým termínem a chcete provést servis v pozdějších měsících, můžete navržený termín odmítnout. Pro nový termín nás ale budete muset kontaktovat vy na telefonu 800 ‍32 ‍32 ‍32. Uděláme maximum, abychom vyhověli vašemu požadavku. Vzhledem k ‍tomu, že bude čerpání zařazeno mimo plánované kapacity dodavatelské firmy, může dojít k prodlení v ‍realizaci servisu.

  • Potřebuji změnit již naplánovaný termín servisu

    Již naplánovaný termín servisu dokážeme změnit, avšak jeho změnu je potřeba provést nejpozději 48 hodin předem, resp. alespoň dva pracovní dny předem. Kontaktujte nás poptávkovým formulářem nebo na lince 800 32 32 32.

  • Změnila se mi cena služby. Co mám dělat?

    Nemusíte dělat nic, služba platí dále. Termín pravidelného servisu samozřejmě hlídáme za ‍vás ‍a ‍sami se ‍vám ozveme. Nová cena pro vás platí nejdříve od ‍1. ‍10. ‍2024. Rozdíl v ‍ceně doplatíte v ‍první faktuře po ‍čerpání služby (při ‍12 ‍uhrazených zálohách max. ‍doplatek ‍276 ‍Kč).
    Až ‍od ‍nás obdržíte nový plán záloh na ‍plyn nebo ‍elektřinu, nová cena za ‍službu už ‍v ‍něm bude zohledněna. Pokud si ‍i ‍přesto přejete zvýšit zálohy dříve, volejte 800 ‍32 ‍32 ‍32, případně se ‍stavte v ‍nejbližší pobočce.

  • Chci službu ukončit

    Smlouvu můžete bez udání důvodu zrušit. Výpověď musí být písemná, její nedílnou součástí musí být identifikace zákazníka a ‍podpis zákazníka. Pokud smlouvu rušíte před prvním čerpáním servisu, bude vám naúčtován poplatek spojený s ukončením dle ceníku.

Provádíme servis těchto značek kotlů

logo Ariston Baxi logo Bosch Brotje Buderus
Dakon logo De Dietrich logo Destila Geminox Chaffoteaux
Immergas Intergas Junkers logo Protherm Quantum
Thermona logo Valitant Viessmann Wolf

S předplaceným servisem jen ‍za ‍245 ‍Kč ‍měsíčně vás ‍kotel ‍nezradí

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.