• Jeden innogy účet
    K ‍přihlášení do ‍aplikace i ‍portálu postačí jeden innogy ‍účet

  • Snadná registrace
    Nový innogy účet vytvoříte velmi jednoduše a ‍zdarma

  • Vše přehledně
    K ‍innogy ‍účtu ‍připojte
    všechna svá odběrná místa u ‍innogy

  • Kdykoliv online
    K aplikaci máte přístup
    24 ‍hodin, 7 ‍dní v ‍týdnu

Přehledná úvodní obrazovka

  • Všechna vaše odběrná místa přehledně a ‍pohromadě
  • Aktuální stav vašich plateb u ‍innogy
  • Vyčíslený přeplatek nebo nedoplatek dle zadávaných stavů
  • Ihned vidíte všechny sjednané služby

Hlídání spotřeby plynu a elektřiny

  • Zpřesněte svou spotřebu průběžným zadáváním stavů plynoměru/elektroměru
  • Pravidelně hlídejte spotřebu energií a ‍vyhněte se ‍neočekávaným nedoplatkům
  • Mějte přehled o ‍historii spotřeby díky detailu měsíce
  • Tipy, jak snížit spotřebu energií, najdete v ‍setrimenergii.cz

Veškeré informace o platbách

  • Mějte faktury přehledně po ruce
  • Snadná změna záloh přímo v ‍aplikaci
  • Získejte přehled o ‍zaplacených zálohách
  • Případný nedoplatek či upomínku můžete uhradit online

Nejčastěji se ptáte

  • Co budu potřebovat k využívání aplikace innosvět

    Budete potřebovat mobilní telefon či ‍tablet s ‍operačním systémem Android ‍5.1 a ‍vyšší nebo mobilní telefon s ‍operačním systémem iOS ‍12.0 a ‍vyšší. Internetové připojení (mobilní data nebo ‍Wi-Fi) potřebujete pro ‍instalaci aplikace a ‍aktualizaci údajů o ‍spotřebě.

  • Jak je to s heslem do aplikace?

    Heslo si ‍volíte sami již při ‍registraci innogy účtu a ‍je jen na ‍vás, zda se ‍budete do ‍aplikace přihlašovat pomocí hesla, krátkého PINu, otiskem prstu, znakem či ‍rozpoznáním obličeje. Změnu hesla provedete jednoduše přímo v ‍aplikaci.
    Pokud si ‍nevíte rady s ‍heslem k ‍původní verzi aplikace innosvět (aplikace bez ‍spodní navigační lišty), neváhejte nás ‍kontaktovat na ‍800 ‍016 ‍016.

  • Jakým způsobem mohu do aplikace zadávat stav na plynoměru/elektroměru?

    Pokud máte instalovaný a ‍aktivovaný senzor, o ‍zadávání stavu plynoměru se ‍stará senzor za ‍vás a ‍jiný způsob zadání stavu není možný. Údaje o ‍spotřebě se ‍ze ‍senzoru do ‍aplikace přenášejí automaticky, a ‍to do ‍1 ‍hodiny od ‍úspěšného odvysílání dat senzorem.

    Pokud senzor na ‍plynoměru nemáte nebo máte elektroměr, můžete stavy měřidel zadávat buď manuálně přes ‍klávesnici mobilu/tabletu nebo „vyfotit“ pomocí OCR čtečky ve ‍vašem mobilu/tabletu. Digitální měřidla doporučujeme zadávat manuálně. První stav zadejte co ‍nejdříve po ‍stažení aplikace – významně tak ‍zpřesníte vyčíslení výsledku fakturace (přeplatku/nedoplatku). Čím častěji zadáváte stavy spotřeby, tím je ‍výpočet a ‍modelace křivek přesnější. Nový stav lze ‍však zadat nejdříve za ‍1 ‍hodinu.

    Za ‍každý den pak v ‍aplikaci uvidíte v ‍detailu pouze jeden stav (ten ‍poslední nejvyšší).

  • Mohu si ručně zadaný stav upravit nebo celý smazat?

    V ‍Detailu měsíce lze již ‍zadané stavy v ‍aktuálním fakturačním období upravovat, popř. ‍i ‍smazat. Na ‍Detail měsíce se ‍dostanete z ‍Detailu spotřeby pod ‍křivkou s ‍náklady.

  • Za jak dlouho se promítne změna záloh do aplikace?

    Pokud si změníte u ‍innogy zálohy (osobně, telefonicky či ‍pomocí aplikace nebo portálu), změna se ‍ihned promítne jak do ‍aplikace, tak do ‍portálu innosvět.

  • Může se v aplikaci vyčíslený přeplatek/nedoplatek lišit od skutečného vyúčtování?

    V aplikaci je ‍fakturační období stanoveno na ‍365 dnů od ‍posledního pravidelného vyúčtování, což se ‍ve ‍skutečnosti často liší. Výpočet přeplatku/nedoplatku zahrnuje vám ‍přiznané slevy (např. slevu z ‍ceny plynu pro ‍držitele průkazu ‍ZTP/P), zaplacené akontace a ‍uhrazené zálohy, přičemž jako „uhrazené“ jsou započítávány i ‍vaše budoucí předepsané zálohy splatné v ‍následujících měsících. Výpočet však nezahrnuje bonusy, vystavené smluvní pokuty ani ‍platby za ‍pronájem LED ‍žárovek, detektorů apod. Skutečné vyúčtování se ‍tedy může lišit.

  • Co znamená, když si nastavím zaslání faktury do aplikace?

    Rozhodnutím, že ‍již nechcete dostávat pravidelné vyúčtování v ‍papírové podobě, si ‍při ‍aktivaci Elektronické faktury zvolíte, kam ‍chcete dostávat pravidelné vyúčtování. Všechny faktury uvidíte vždy v ‍aplikaci/portálu innosvět a ‍zároveň máte možnost si ‍nechat poslat fakturu ve ‍formátu ‍PDF do ‍e-mailu. Pak ‍vyberte, že ‍fakturu chcete dostávat do ‍e-mailu. O ‍každé nové faktuře vás ‍budeme informovat e-mailem/SMS, podle nastavení při ‍aktivaci.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.