Každá pomoc po povodních se počítá
V povodněmi poničených oblastech máme spoustu zákazníků. Každá pomoc se počítá, proto jsme připraveni lidem zasaženým záplavami maximálně vyjít vstříc se snížením či přerušením plateb záloh za energie. Do konce roku jim také odpustíme stále měsíční platy za dodávky elektřiny a plynu.
Jak na to? Stačí jen zavolat na bezplatnou zákaznickou linku 800 11 33 55 nebo osobně přijít na nejbližší pobočku innogy. Naši operátoři či pracovníci v zákaznických centrech vám pomohou s úpravou či přerušením plateb záloh za energie nebo nastavením splátkového kalendáře.
Možnosti pomoci
- Přerušení plateb záloh – Pokud máte v důsledku záplav nyní své odběrné místo bez plynoměru nebo elektroměru, můžete si na dva měsíce zcela přerušit platby záloh za energie.
- Odpuštění stálých platů – V případě, že Vám povodeň zaplavila nebo poškodila obydlí, nemusíte do konce roku platit stálý měsíční plat za dodávku elektřiny nebo plynu. Pro odpuštění budeme potřebovat fotografii postiženého místa, dokumenty od pojišťovny nebo čestné prohlášení zákazníka.
- Snížení záloh – Máte také možnost snížit si zálohy až o polovinu po dobu tří měsíců.
- Rozložení nedoplatku – pomůžeme Vám rozložit aktuální nedoplatek z faktury do několika splátek
Do postižených regionů jsme také rychle poslali finanční pomoc. Na rychlou pomoc lidem v zaplavených jsme vyčlenili 1 milion korun. Finanční dary jsme odeslali na konta humanitárních organizací Člověk v tísni a Konto Bariéry.