Rodina innogy se rozrostla o 200 tisíc zákazníků

Moc nás těší, že značce innogy důvěřujete a považujete nás za bezpečnou volbu při rozhodování o novém dodavateli elektřiny a plynu.
Od začátku dramatického růstu cen energií v roce 2021 a následnho krachu Bohemia Energy nám totiž narostl počet zákazníků o více než 200 tisíc. Aktuálně tak zajišťujeme dodávky zemního plynu pro 1,158 milionu zákazníků a dodávky elektřiny pro 614 tisíc zákazníků.
Krach celé řady dodavatelů energií znamenal pro mnohé odběratele velkou výstrahu. Stejně tak se ukázalo, že spolehlivé a bezpečné dodávky nejsou samozřejmostí. Proto lidé začali mnohem více hodnotit dodavatele energií z hlediska stability a spolehlivosti. Zastavení dodávek plynu pak tento trend ještě posílilo. Pouze cena přestala být v loňském roce hlavním kritériem při výběru nového dodavatele a klienti se ve velkém začali obracet na silného a spolehlivého dodavatele, jakým jsme i my – innogy.
Energetická krize podstatným způsobem zatřásla s tuzemským trhem, když spousta obchodníků musela zcela ukončit svoji činnost. U nás v innogy jsme se ale dokázali velmi rychle přizpůsobit novým podmínkám na trhu a ani jednou jsme nezastavili příjem nových zákazníků z řad domácností. Ať už to byli lidé, kteří k nám přecházeli na začátku loňského roku z režimu DPI, nebo ti, které jejich původní dodavatel převedl na nevýhodné a vysoké spotové ceny.