STOP energetickým šmejdům
Pokud vás navštíví neseriozní prodejce energií (šmejd), může být pro vás uzavření smlouvy nevýhodné a rizikové.
innogy nabízí své produkty prostřednictvím pečlivě vybrané a vyškolené sítě prodejců.
Jak postupovat, když vás navštíví prodejce elektřiny nebo plynu?
- Ověřte si správnost údajů na kontaktních číslech dodavatelů energií. Nezná-li operátor daného prodejce nebo nabízený produkt, jedná se nejspíš o neseriózní nabídku. Prodejce má povinnost se bez vyzvání identifikovat svým jménem a jménem společnosti, za kterou vystupuje.
Prodejce innogy se vždy identifikuje. - Přečtěte si velmi pozorně všechny materiály, které vám prodejce předloží. Materiály musí být srozumitelné, jasné a originální.
- Nepodepisujte žádné dokumenty pod nátlakem (např. kvůli argumentu, že budete bez dodávek energií, že váš stávající dodavatel na trhu končí nebo že v obci probíhá sdružování dodávek v oblasti energetiky). Nechte si čas na prostudování smluvních dokumentů.
- Důvěřujte, ale prověřujte. Ověřte si všechny informace prodejce na internetu nebo volejte kontaktní čísla příslušných dodavatelů energií.
- Prodejce innogy je možné si ověřit na lince 800 331 331. Ověření lze provést 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Pamatujte, že innogy vám garantuje jistotu dodávek energií; v případě potřeby vám rádi pomůžeme.
- Prostudujte si našeho průvodce podomním prodejem
Certifikovaného prodejce innogy poznáte snadno - dodržuje následující pravidla:
Má profesionální přístup
- nic nezastírá, na přímou otázku poskytuje pravdivou a srozumitelnou odpověď
- na dotazy, na které neumí odpovědět, neodpovídá - odpověď si zajistí u odborníka innogy
- přizpůsobí komunikaci odborné úrovni zákazníka, nepoužívá nadměrné množství odborných výrazů
Je otevřený
- certifikovaný prodejce sděluje přesné a úplné informace o nabízených produktech innogy
- prodejce poskytuje zákazníkovi dostatek času na prostudování smluvních dokumentů (smlouvy, ceníky, obchodní podmínky)
Je slušný
- nenavštěvuje zákazníka vícekrát (neprojeví-li o to zákazník výslovně zájem)
- neobtěžuje zákazníka telefonáty a návštěvami v nočních hodinách
- chodí slušně oblečený
- nezakrývá účel návštěvy, nevyvíjí na zákazníka nátlak a nevyhrožuje mu (např. marketingový průzkum, odečet elektřiny, riziko odpojení elektřiny)
- nezneužívá důvěřivosti, nezkušenosti nebo neznalosti zákazníka, zejména starších osob
Bude-li při jednání s vámi porušeno byť jen jediné z výše uvedených pravidel, informujte nás prosím na naší lince 800 331 331 a my neprodleně zajistíme nápravu.