Distribuční síť, žádost o připojení nebo vytyčení?
Hledáte více informací o distribučních sítích, způsobu podání žádosti o připojení nebo vytyčení? Potřebujete více informací z oblasti provozu a údržby plynárenských zařízení?
Vše potřebné najdete na webech společností GasNet a GasNet Služby.
GasNet
Společnost GasNet, s.r.o., je efektivním, spolehlivým a profesionálním distributorem zemního plynu. Z pohodlí domova můžete snadno komunikovat s provozovatelem distribuční soustavy pomocí bezplatných aplikací Distribuce plynu online a Online servis PDS na www.gasnet.cz.
V současné době aplikace nabízejí zákazníkům následující možnosti.
Distribuce plynu online
- Elektronickou žádost o připojení k distribuční soustavě pro zákazníky kategorie maloodběratel a domácnost (MO/DOM)
- Elektronickou žádost o připojení k distribuční soustavě pro zákazníky kategorie velkoodběratel a střední odběratel (VO/SO)
- Elektronickou žádost o vydání stanoviska k existenci plynárenských zařízení nebo činnostem v jejich ochranném a bezpečnostním pásmu pro neplynárenské stavby
- Elektronickou žádost o prověření volné kapacity
- Elektronickou žádost o vektorová data
Online servis PDS
- Přístup k datům odběrných míst, pro která mají uzavřenou smlouvu o distribuci
- Přístup k fakturačním datům těchto odběrných míst
- Zadávání samoodečtů
- Podávání žádostí a reklamací
GridServices
Hlavním posláním společnosti GridServices, s.r.o., je zajištění efektivního provozu plynárenských sítí v innogy CZ, spolehlivých dodávek zemního plynu odběratelům, vysoké bezpečnosti provozu plynárenských zařízení, ochrana zdraví, osob a majetku a ochrana životního prostředí.
V souvislosti se změnou názvu společností skupiny innogy (dříve RWE) dostala nové jméno i společnost GridServices (dříve RWE Distribuční služby).
Na webu www.gasnet.cz můžete snadno
- Požádat o vytyčení a kontrolu křížení plynárenských zařízení, které poskytuje innogy zdarma na základě zmocnění jménem provozovatele distribuční soustavy
- Rychlé sjednat termín návštěvy pro pravidelnou údržbu a servis plynových kotlů a ohřívačů vlastním servisním týmem
- V přehledné online aplikaci najít kontakty podle druhů činností a lokalit
- Pomoci voláním na POHOTOVOSTNÍ LINKU 1239, která na telefonním čísle 1239 nepřetržitě 24 hodin denně přijímá hlášení o poruchách na plynárenských zařízeních a poruchách na dodávkách zemního plynu
- Zjistit potřebné informace o odorizačním a dávkovacím systému ODETTA