3. března 2022

Informace zákazníkům s bankovním účtem vedeným u Sberbank

  • Zákazníkům platby automaticky pošleme poštovní poukázkou typu B
  • Nové nastavení plateb vyřídíme po zřízení nového bankovního účtu

Dodavatel innogy Energie automaticky pozastavil zasílání plateb zákazníkům s bankovními účty u Sberbank. Dotčení zákazníci nemusí v této věci podnikat žádné kroky. Vypořádání finančních závazků proběhne automaticky – platby jim pošleme prostřednictvím poštovních poukázek typu B.

Není také nutné, aby nás dotčení zákazníci v této záležitosti kontaktovali okamžitě. Nové nastavení plateb za dodávky energií od innogy si budou moci vyřídit později, až si zřídí nový bankovní účet. Společně se zákazníky poté nastavíme nové bankovní spojení pro pohodlné platby.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.