innogy daruje 800 počítačů pro děti z dětských domovů
- Stovkám dětí v dětských domovech chybí počítače, aby se mohly v době koronakrize plnohodnotně zapojit do výuky
- Počítače se do nejpotřebnějších míst dostanou přes nadaci Naše dítě
- První notebooky putují do Ostravy, Valašského Meziříčí a Kroměříže
Energetická skupina innogy ve spolupráci s nadací Naše dítě daruje do dětských domovů zánovní počítače pro zkvalitnění distanční výuky. Stovkám dětí v dětských domovech totiž chybí počítače, aby se mohly v průběhu koronavirové epidemie plnohodnotně zapojit do výuky. Celkem innogy v příštích týdnech předá do dětských domovů osm stovek dvou až tříletých notebooků, které prošly důslednou technickou kontrolou a IT specialisté do nich nainstalovali nový operační systém.
„Koronakrize dostala řadu dětských domovů do svízelné situace v oblasti vzdělávání. Naše pomoc cílí na znevýhodněné děti, které se kvůli nedostatku počítačů nemohou účastnit distanční výuky. Prvních dvě stě notebooků jsme už předali do dětských domovů v Ostravě, Valašském Meziříčí a Kroměříži,“ uvedl Tomáš Varcop, CEO innogy Česká republika, a dodal: „Víme, že Nadace Naše dítě se problematice dětských domovů dlouhodobě věnuje a že se postará, aby se naše počítače dostaly skutečně k těm nejpotřebnějším. V řádu týdnů připravíme další techniku do dalších regionů, celkem darujeme 800 počítačů.“
„Úplné uzavření škol a distanční výuka je pro mnoho dětských domovů těžkou zkouškou. Některá zařízení mají notebooků nedostatek, jinde jsou k dispozici technicky zastaralé. V řadě domovů počítače v poslední době vlivem intenzivního používání dosloužily. Každý darovaný notebook přispěje k tomu, aby se v konkrétním domově situace výrazně zlepšila a děti se mohly kvalitně vzdělávat, “ říká Iva Kozáková, ředitelka Nadace Naše dítě.
S Nadací Naše dítě innogy spolupracuje už 15 let. V rámci tohoto dlouhodobého partnerství firma pomohla dětským domovům, rodinným centrům a dětem v sociálně znevýhodněných rodinách částkou dosahující téměř 40 miliónů korun.
innogy pomáhá v průběhu epidemie koronaviru
Na počátku první vlny koronavirové krize innogy operativně poskytla 1 000 000 korun na nákup ochranných pomůcek a dalšího potřebného vybavení pro organizace, pečující o handicapované občany a ohrožené seniory.
V rámci druhé vlny se společnost aktivně zapojila do boje proti dalšímu šíření nemoci covid-19 a od poloviny října innogy vyčlenila část kapacity svého call centra pro pomoc s trasováním v rámci systému eRouška.