14. března 2020

Z důvodu ochrany před šířící se nákazou jsme převedli veškerou komunikaci se zákazníky do elektronického režimu

Na základě rozhodnutí vlády jsou do odvolání všechny zákaznické kanceláře a pobočky innogy uzavřeny. Pro řešení svých záležitostí využijte například zákaznickou linku 800 11 33 55 nebo servisní portál www.innosvet.cz. Své požadavky můžete zasílat i na e-mail info@innogy.cz, nebo se obraťte na naše operátory prostřednictvím Skype nebo online chatu na webu www.innogy.cz.

Z důvodu ochrany před šířící se nákazou jsme převedli veškerou komunikaci se zákazníky do elektronického režimu. Své dotazy spojené s odběrem elektrické energie a zemního plynu tak můžete vyřídit z pohodlí domova. Stejným způsobem můžete vyřídit i přepis energií. Využije k tomu www.prepisenergii.cz. Naši operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Prosíme o pochopení. Ve chvíli, kdy se situace vylepší a nebezpečí šíření nákazy pomine, tak vás samozřejmě obsloužíme opět na všech kontaktních místech.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.