Z důvodu ochrany před šířící se nákazou jsme převedli veškerou komunikaci se zákazníky do elektronického režimu
Na základě rozhodnutí vlády jsou do odvolání všechny zákaznické kanceláře a pobočky innogy uzavřeny. Pro řešení svých záležitostí využijte například zákaznickou linku 800 11 33 55 nebo servisní portál www.innosvet.cz. Své požadavky můžete zasílat i na e-mail info@innogy.cz, nebo se obraťte na naše operátory prostřednictvím Skype nebo online chatu na webu www.innogy.cz.
Z důvodu ochrany před šířící se nákazou jsme převedli veškerou komunikaci se zákazníky do elektronického režimu. Své dotazy spojené s odběrem elektrické energie a zemního plynu tak můžete vyřídit z pohodlí domova. Stejným způsobem můžete vyřídit i přepis energií. Využije k tomu www.prepisenergii.cz. Naši operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Prosíme o pochopení. Ve chvíli, kdy se situace vylepší a nebezpečí šíření nákazy pomine, tak vás samozřejmě obsloužíme opět na všech kontaktních místech.