26. září 2024

Úleva pro zákazníky innogy zasažené povodní

  • Odpuštění stálých měsíčních platů do konce roku
  • Zákazník bez měřidla nemusí 2 měsíce platit zálohy
  • Snížení záloh na polovinu po dobu 3 měsíců
  • Rozložení nedoplatku do několika splátek

Zákazníci innogy, kterým ničivá povodeň způsobila škody v domácnosti nebo poničila odběrné místo plynu nebo elektřiny, mohou zavolat na zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55 nebo osobně přijít na nejbližší pobočku innogy, kde jim operátoři či pracovníci v zákaznických centrech pomohou s úpravou či přerušením plateb záloh za energie.

Se zákazníky, které zasáhla povodeň, aktuálně řešíme požadavky na demontáže zatopených měřidel a ukončení smluv z důvodu poškození nebo demolice nemovitosti. Zákazníci přicházejí také s dotazy k pojištění domácnosti, které mají sjednáno prostřednictvím innogy. Maximálně také vycházíme vstříc požadavkům na snížení nebo odložení plateb záloh nebo splátkové kalendáře nedoplatků. Očekáváme, že podobných žádostí bude teprve přibývat a náš zákaznický servis je připraven lidem z povodňových oblastí pomoci s řešením jejich akutních problémů,“ říká David Konvalina, ředitel maloobchodu innogy.

Zákazníkům, kteří mají v důsledku záplav nyní své odběrné místo bez plynoměru nebo elektroměru, innogy umožní na dva měsíce zcela přerušit platby záloh za energie. Domácnosti, kterým povodeň poškodila obydlí, si mohou v rámci povodňové pomoci innogy snížit zálohy až o polovinu po dobu tří měsíců. „Navíc jim do konce roku odpustíme platbu stálých měsíčních platů v komoditní části ceny. Pro odpuštění budeme potřebovat fotografii postiženého místa, dokumenty od pojišťovny nebo čestné prohlášení zákazníka,“ dodal David Konvalina.

innogy má připravenou pomoc také pro zákazníky ze zaplavených oblastí, kterým přišlo nebo v nejbližší době přijde vyúčtování energií s nedoplatkem. Tito zákazníci budou mít možnost rozložit si aktuální nedoplatek z faktury do několika splátek, navíc bez poplatků a úroků.

Na rychlou pomoc lidem v zaplavených oblastech energetická skupina innogy také operativně vyčlenila 1 ‍milion korun. Finanční dary firma odeslala na konta humanitárních organizací Člověk v tísni a Konto Bariéry.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.