Zákazníci innogy mohou na začátku roku nahlásit stav měřidel
- Zákazníci šetří, proto je samoodečet letos užitečný
- Samoodečet zpřesní pravidelné vyúčtování plynu nebo elektřiny
- Spotřebu k 31. 12. zákazníci nahlásí prostřednictvím webového formuláře nebo v aplikaci innosvět
Zapište si stav plynoměru nebo elektroměru k 31. 12., vyzývá před koncem letošního roku své zákazníky dodavatel energií innogy. Pokud lidé této možnosti využijí, a na začátku ledna nahlásí aktuální stav spotřeby na jejich plynoměru nebo elektroměru, takzvaný samoodečet se jim promítne v přesnějším vyúčtování plynu nebo elektřiny v příštím roce.
„Zejména z našich dat o objemech dodaného plynu v letošním roce víme, že velká část našich zákazníků se oproti předchozím rokům skutečně snaží šetřit. Pokud mají nižší spotřebu než v minulosti, je to dobrý důvod si letos samoodečet udělat. Stačí, když si lidé na Silvestra zaznamenají stav a číslo plynoměru nebo elektroměru a do 13. ledna nám ho nahlásí,“ říká David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.
K nahlášení samoodečtu bude zákazníkům na začátku ledna k dispozici jednoduchý formulář na stránkách innogy.cz i s ilustračními obrázky a instrukcemi, které údaje zaznamenat. Kromě stavu a čísla měřidla bude zákazník zadávat také své zákaznické číslo. Samoodečet půjde snadno vložit také přímo v mobilní aplikaci nebo portále innosvět.
Kontrolní odečet - více informací
Samoodečet ke konci roku umožní innogy přesně rozdělit spotřebu plynu nebo elektřiny mezi roky 2022 a 2023. „Samoodečet je užitečný jak pro zákazníky, tak i pro nás jako dodavatele energií. Díky zaslaným údajům o aktuální spotřebě například uvidíme, jaký je potenciál úspor u zákazníků. Tato data navíc můžeme následně využít k dalšímu zpřesnění výpočtu záloh na další období. Budeme tedy velmi rádi, pokud nám zákazníci na začátku příštího roku stavy plynoměrů či elektroměrů nahlásí,“ dodává David Konvalina.