Průvodce samoodečty elektřiny
Nejste si jisti, kde najdete potřebné údaje pro zadání odečtů? Zde vám přinášíme přehled toho nejdůležitějšího
Ověření zákazníka
Aby mohlo dojít k zadání vašeho samoodečtu, musíme vás nejdříve ověřit. Povinným údajem je Zákaznické číslo. Najdete ho ve faktuře v bloku Zákazník.
Poté si můžete zvolit jeden z dalších nabízených údajů pro ověření, je to na vás, který si vyberete. Pro správné ověření musí být vybrána kombinace Zákaznické číslo a jeden vámi zvolený údaj.
Vyberte si jeden z údajů a ten si vyhledejte:
Číslo měřidla najdete ve faktuře v bloku Detailní stanovení spotřeby nebo na vašem měřidle. Pozor, na měřidle je třeba vybrat ten správný číselný údaj. Může obsahovat čísla i písmena a často bývá uvozeno znaky “N”, “Nr.”, “No” „SNo“ „PRE“ atp. (podle označení výrobce/distributora), tyto znaky před číslo měřidla neuvádějte.
Došlo u vás v nedávné době k výměně měřidla? A nové číslo měřidla nemáte ještě uvedeno ve vašem posledním vyúčtování? Je třeba využít pro ověření jiný údaj, nebo pokračovat v zadání samoodečtu v innosvětě.
Číslo místa spotřeby najdete ve faktuře v bloku Identifikace místa spotřeby:
EAN najdete ve faktuře v bloku Identifikace místa spotřeby:
Jak správně opsat stav/odečet z měřidla
Pro úspěšné nahlášení odečtu je důležité zapsat údaje přesně a ve správném formátu. Jelikož existuje mnoho druhů elektroměrů, připravili jsme ukázky těch nejčastějších.
Elektroměr jednotarifní: Pokud máte jednotarifní přístroj, stále se vám zobrazuje hodnota vysokého tarifu T1/VT.
Elektroměr dvoutarifní: Vysoký tarif (T1)
Elektroměr dvoutarifní: nízký tarif (T2)
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.