Převeďte své podnikání k innogy
Rádi vám poradíme, jak snadno přejít k innogy a získat stabilního dodavatele elektřiny
-
Vyberte si z nabídky elektřiny od innogy. Poradíme i s výběrem tarifu.
Smlouvu řešte způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:- online v odkazu, který vám po dohodě zašle pracovník zákaznické linky 800 11 33 55 do vašeho e-mailu
- vyplňte vaše telefonní číslo a my vám zavoláme zpět
- osobně v zákaznickém centru
- telefonicky na zákaznické lince 800 11 33 55
K uzavření smlouvy potřebujete:
- doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas)
- nájemní smlouvu (nebo kupní smlouvu, darovací smlouvu nebo čestné prohlášení s podpisem majitele nemovitosti) nebo výpis zkatastru nemovitostí
-
Smlouvu můžete převést na své jméno a plynule navázat na odběr předchozího zákazníka (nedochází k demontáži měřidla).
Nejjednodušším způsobem je vyřízení přepisu online nebo osobně v zákaznickém centru.
Pro bližší informace si vyberte situaci, pro niž chcete přepis provést, a přečtěte si podrobné pokyny. -
Dokončujete novostavbu a chcete se připojit k odběru elektřiny v místě, kde odběr nikdy před tím nebyl? Pak se nejedná o přepis energií, ale o zřízení nového odběrného místa.
- Přečtěte si, co vše potřebujete pro připojení elektroměru
- Seznamte se s produktovou nabídkou elektřiny
- Potřebné informace vám dáme na zákaznické lince 800 11 33 55
- Obsloužíme vás i v zákaznickém centru
-
Po uzavření smlouvy a úspěšné změně dodavatele vám zašleme:
- uvítací dopis
- rozpis záloh s předepsanou částkou, periodicitou a bankovním spojením
K datu výpovědi zaniká vaše smlouva s původním dodavatelem a je zahájena dodávka elektřiny od innogy.
- provozovatel distribuční soustavy provede k termínu změny dodavatele odečet vašeho elektroměru
- váš původní dodavatel elektřiny vám vystaví a zašle ukončovací fakturu
Jak rychle dojde ke změně dodavatele elektřiny?
Maximálně urychlujeme celý postup. Termín začátku odběru elektřiny od innogy závisí i na délce výpovědní lhůty u stávajícího dodavatele (většinou 3 měsíce).
Příklad: Zašlete-li dokumenty do innogy např. do 19. 5., pak poslední den účinnosti smlouvy s vaším stávajícím dodavatelem (tzn. datum výpovědi) je 31. 8. Zahájení dodávky elektřiny proběhne tedy k 1. 9.
Co zůstává stejné po přechodu k innogy?
- obdržíte jednu fakturu za odběr elektrické energie (nově však od innogy)
- nemění se termín odečtu elektroměru
- nedojde k žádným technickým zásahům, ani např. k výměně elektroměru
- stejné jsou kontakty na poruchovou linku v případě problémů s dodávkou elektřiny
Firmy a podnikatelé získávají s innogy
- širokou síť zákaznických center
- zákaznickou linku 800 11 33 55
- možnost správy účtu přes internet prostřednictvím portálu innosvět
- tarifní poradenství, možnost e-faktury a další služby usnadňující podnikání
Časy spínání HDO
Časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání; díky němu váš bojler, přímotop, akumulační kamna nebo i tepelné čerpadlo využívá elektřinu v nízkém tarifu) naleznete na webu vašeho distributora elektřiny:Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.