Platba proběhne automaticky a vždy včas (pokud by se tak nestalo, vaše banka vám to dá vědět).
Nemusíte hlídat termíny, ani zadávat zdlouhavé platební údaje a nikdy neuděláte překlep.
Pokud se změní výše zálohy, automaticky si strhneme správnou částku.
Limit pro úhradu si nastavujete sami, čímž máte své platby pod kontrolou.
Můžete si zvolit, zda máme inkasovat pouze pravidelné zálohy nebo také případné nedoplatky z vyúčtování.
Jak na to?
1. Ve své bance (např. přes internetové bankovnictví) dejte svolení s inkasem ve prospěch účtu innogy. Najdete ho níže v této stránce. Uvádíme jej vždy také v plánu záloh a ve vyúčtování.
2. Nastavte limit pro inkasovanou částku (počítejte s určitou rezervou pro případ zvýšení zálohy apod.). Myslete na to, aby výše limitu pokryla všechna vaše odběrná místa s inkasem. Zvolíte-li inkaso také pro úhradu nedoplatků z vyúčtování, je třeba mít nastavený vyšší limit.
3. Variabilní symbol nezadáváte.
4. Nakonec nám nahlaste číslo svého účtu a číslo účtu innogy, pro které jste inkaso nastavili. Nejrychleji si inkaso nastavíte v innosvětě v sekci Platební způsoby.
Chcete-li si platby zadávat jednotlivě a každou položku vždy nejprve zkontrolovat, zvolte příkaz k úhradě neboli převod z účtu.
Všechny platby budete mít „ve svých rukou“.
Počítejte s tím, že vyplňování příkazu zabere určitý čas. Raději si vždy zkontrolujte, že jste neudělali chybu.
Při nastavování jednorázového příkazu vám pomůže QR kód, který máte od nás k dispozici v každém plánu záloh i vyúčtování.
Pro opakující se platby (zálohy) se hodí trvalý příkaz k úhradě.
Pozor – pokud se změní výše zálohy, je třeba příkaz upravit.
Jak na to?
1. Ve své bance (např. v internetovém bankovnictví) si vytvořte příkaz k úhradě. Pro platby záloh vytvořte trvalý příkaz.
2. Budete potřebovat číslo účtu innogy, variabilní symbol (liší se pro zálohy a pro vyúčtování) a přesnou částku. Najdete ho níže v této stránce a uvádíme jej vždy také v plánu záloh a ve vyúčtování.
3. Pokud platby příkazem k úhradě budete používat nově, nahlaste nám tuto změnu kterýmkoliv z níže uvedených způsobů. Nejrychleji tak učiníte v innosvětě v sekci Platební způsoby
Jako alternativu k bezhotovostním platbám můžete využít možnost úhrady v hotovosti či kartou v kterémkoli terminálu SAZKA.
Nemusíte nic nastavovat, nic hlásit ani připravovat.
Žádné údaje nepřepisujete vy ani obsluha terminálu. K platbě slouží QR kód, který je standardně v plánu záloh i ve vyúčtování, které od nás dostáváte.
V porovnání se složenkou je tato služba cenově mnohem výhodnější (poplatek je nižší než za složenku).
Jak na to?
1. Stačí, když zajdete k terminálu SAZKY (jejich síť je opravdu široká a otevírací doba dlouhá – obvykle trafiky, večerky apod.), vezmete s sebou plán záloh či vyúčtování a dostatečnou hotovost nebo platební kartu.
2. Obsluha terminálu naskenuje QR kód (máte jistotu, že nemůže udělat chybu), vy jednoduše zaplatíte. Vaši platbu uvidíme okamžitě.
3.Obsluha terminálu vám předá potvrzení o provedené platbě.
Číslo účtu innogy
Číslo účtu innogy je 66443322/0100, 0300, 0800. Kód banky si můžete sami vybrat podle toho, kde máte svůj účet. Převod peněz v rámci jedné banky bývá rychlejší a levnější.
Pokud chcete platit přímým inkasem, potřebujeme, abyste nám nahlásili, který kód banky innogy účtu jste si v povolení k inkasu nastavili.
Číslo účtu innogy najdete vždy také v plánu záloh a ve vyúčtování.
Při požadavku na změnu výše záloh si prosím připravte následující informace:
jméno, příjmení, adresu místa spotřeby, telefon, e-mail, vaše zákaznické číslo, číslo místa spotřeby a komoditu (zemní plyn nebo elektřina)
původní a nově požadovanou výši zálohy
při požadavku na snížení zálohy sdělte důvod
Vyplácení přeplatků
Přeplatky automaticky vracíme k datu splatnosti vyúčtování. Oproti jiným dodavatelům nezapočítáváme přeplatky do dalšího období, pokud nás o to sami nepožádáte.
Při vyrovnávání přeplatku převodem na váš účet své peníze dostanete ihned zpět. V případě, že jste si vyžádali zasílání přeplatků poukázkou typu B, náklady na poštovné za tuto transakci odečteme z vašeho přeplatku.
Pouze pokud vyúčtování skončí malým nedoplatkem či přeplatkem nižším než 200 Kč, zahrnujeme tento nedoplatek/přeplatek do následujícího vyúčtování. Šetříme tak váš čas i náklady na bankovní a poštovní poplatky.
Nesnižování záloh
Tato služba je určena pro zákazníky, kteří si nepřejí při fakturaci (nebo jiné změně záloh) snížit zálohy, protože vědí, že jejich spotřeba plynu či elektřiny kolísá (důvodem kolísání bývá např. sezonní využití nemovitosti, častá změna počtu členů domácnosti, rekonstrukce či střídání způsobů vytápění).
Pokud si službu sjednáte, nemusíte po každém přepočtu záloh opakovaně žádat o jejich navýšení.
Získáte jistotu, že se vám záloha nesnižuje.
Ukáže-li se záloha jako nedostatečná, provedeme její navýšení a ochráníme vás tak před možným nedoplatkem.
Služba je zdarma. Sjednává se na dobu neurčitou. Lze kdykoli ukončit. Máte-li službu aktivní a víte, že jste spotřebu snížili trvale, můžete po fakturaci požádat o snížení záloh.
Nesnižování záloh si můžete jednoduše sjednat v innosvětě, případně kterýmkoli z výše uvedených způsobů (v případě e-mailového požadavku přiložte vyplněnou a podepsanou Žádost o nesnižování zálohových plateb).
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.