pár s opravářem u pračky

Domácí asistence

S innogy máte bez ‍starostí
opravy spotřebičů ‍
i ‍další domácí katastrofy

Chci nahlásit škodu

Něco se přihodilo?
Jsme vám k ‍dispozici nonstop

Službu mám sjednanou

Zajímá mě více informací,
na ‍co všechno mám nárok

Zbavte se starostí, my to zařídíme

Pomůžeme

Problémy v ‍domácnosti řešíme 24/7

Opravíme

Opravíme až ‍10 let staré spotřebiče

Zaplatíme

Opravu spotřebiče zaplatíme až ‍do ‍limitu 12 ‍000 Kč

Vyřešíme

Havárie v ‍domácnosti, zabouchnuté dveře i ‍napadení škůdci

Vyberte si variantu

Partner Plus

již za 129 Kč měsíčně vyřešíme

  • Opravy spotřebičů do ‍10 ‍let stáří do ‍12 ‍000 ‍Kč
  • Havárie v domácnosti do ‍20 ‍000 ‍Kč
  • Zablokování dveří do ‍12 ‍000 ‍Kč
  • Napadení škůdci do ‍12 ‍000 ‍Kč
  • Zprostředkování služeb odborných profesí

Partner

již za 59 Kč měsíčně vyřešíme

  • Opravy spotřebičů do ‍10 ‍let stáří do ‍12 ‍000 Kč
  • Postaráme se o ‍ledničku, mrazničku, sporák, troubu, digestoř, pračku, sušičku, myčku i ‍televizi
  • Náhradní díly až ‍do ‍výše 4 ‍000 ‍Kč, doprava, práce a drobný materiál

Co vás ještě zajímá?

  • Jak služba funguje?

    Služba má 2 ‍varianty – Partner a ‍Partner Plus.

    Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v ‍případě varianty Partner, porucha spotřebiče, havárie v ‍domácnosti, zabouchnuté dveře nebo napadení škůdci u ‍varianty Partner Plus), stačí zavolat 221 ‍586 ‍452 a ‍škodu nahlásit.

    Technik k ‍vám dorazí co ‍nejdříve a ‍vše vyřeší.

  • Pro koho je služba určena?

    Služba innogy Domácí asistence je ‍určena pro zákazníky innogy z ‍řad domácností.

  • Jaké spotřebiče a opravy služba zahrnuje?

    Služba má varianty Partner a ‍Partner Plus
    Obě varianty služby se ‍vztahují (za ‍níže uvedených podmínek) na ‍opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize.

    Varianta Partner

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 4 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč.


    Varianta Partner Plus

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 8 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč. 
    • Postaráme se o likvidaci havárie od ‍odstranění příčiny až po ‍navrácení domácnosti do ‍původního stavu. Služba také zahrnuje likvidaci odpadu, práci hodinového manžela, zajištění stěhování, náhradního ubytování, ostrahy a pořízení věcí základní osobní potřeby. Limit plnění je 20 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč.
    • Objednáme a uhradíme dezinfekci, dezinsekci či deratizaci v případě napadení škůdci. Zahrnuje dopravu, práci a potřebný materiál. Limit plnění je 12 ‍000 ‍Kč.
    • Zprostředkujeme služby odborných profesí: elektrikář, instalatér (vč. čištění odpadů), topenář, plynař, zámečník, sklenář, obkladač, podlahář, truhlář, malíř, štukatér, lakýrník, kominík, zedník, klempíř, pokrývač, úklidové práce, stěhovák. Zákazník hradí práci i ‍náklady řemeslníka.

  • Kolikrát do roka mohu službu využít?

    Asistenci je možné využít 2× ‍za ‍pojistný rok pro spotřebiče, 2× ‍pro ‍havárii, ‍2× ‍na ‍zabouchnuté dveře a  ‍2× ‍na ‍napadení škůdci (dle ‍sjednané varianty).

  • Které značky spotřebičů opravujete?

    Do ‍asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v ‍České republice.

  • Opravy řeší přímo innogy?

    Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na ‍tuto službu specializuje. V ‍České republice působí více než ‍20 ‍let a je ‍jedním z ‍lídrů poskytování asistenčních služeb v ‍celé Evropě.

  • Jak probíhají platby?

    Cena služby se ‍jednoduše přičte k ‍zálohám za ‍plyn nebo elektřinu.

Chci si službu sjednat

Zavoláme vám

Zanechte nám telefonní číslo
a my se s vámi spojíme

Na zákaznické lince

Ušetřete čas a sjednejte si službu na bezplatné zákaznické lince

 

Provozní doba linky je po-ne od 7:00 do 20:00

V pobočce

Zastavte se u nás, vše vám vysvětlíme a službu sjednáme

pár s opravářem u pračky

Hlášení škody

Pro nahlášení škody volejte kdykoli

Když se něco přihodí

Zavolejte

I v ‍noci nebo o ‍víkendu. Jsme tu pro vás 24/7

Nahlaste

Popište nám, co se stalo, společně vyřešíme každou situaci

Připravte si

Budeme potřebovat doklad prokazující stáří spotřebiče (účtenku či foto výrobního štítku)

Vyřešíme

Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka, který situaci vyřeší

 

Na co se ještě ptáte?

  • Jak mám nahlásit problém?

    Zavolejte na číslo 221 ‍586 ‍452 a ‍vysvětlete, co ‍přesně se ‍stalo.

    Připravte si ‍číslo vaší smlouvy na ‍asistenční služby, najdete ho v ‍uvítacím dopise ke službě. Pokud se jedná o ‍poruchu spotřebiče, budete potřebovat doklad o ‍jeho stáří.

    Operátor sežene co ‍nejdříve řemeslníka, ten ‍dorazí s ‍potřebným vybavením k ‍vám domů a ‍vše vyřeší.

  • Jaké porouchané spotřebiče nebo závady mohu nahlásit?

    Záleží, zda ‍máte variantu Partner nebo Partner Plus. Tuto informaci najdete v ‍přihlášce ke ‍službě (kterou jste podepisoval společně se ‍smlouvou) či v ‍uvítacím dopise.
    Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize (za ‍níže uvedených podmínek). Týká se ‍závad, které mají vliv na ‍funkčnost spotřebiče.

    Do asistence spadají všechny značky, které se ‍oficiálně prodávají v ‍České republice.

     

    Varianta Partner

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 4 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč.

    Varianta Partner Plus

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 8 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč. 
    • Postaráme se o likvidaci havárie od ‍odstranění příčiny až po ‍navrácení domácnosti do ‍původního stavu. Služba také zahrnuje likvidaci odpadu, práci hodinového manžela, zajištění stěhování, náhradního ubytování, ostrahy a pořízení věcí základní osobní potřeby. Limit plnění je 20 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Zahrnuje dopravu, práci a ‍drobný materiál. Limit plnění je ‍12 ‍000 ‍Kč.
    • Objednáme a uhradíme dezinfekci, dezinsekci či deratizaci v ‍případě napadení škůdci. Zahrnuje dopravu, práci a potřebný materiál. Limit plnění je 12 ‍000 ‍Kč.
    • Zprostředkujeme služby odborných profesí: elektrikář, instalatér (včetně čištění odpadů), topenář, plynař, zámečník, sklenář, obkladač, podlahář, truhlář, malíř, štukatér, lakýrník, kominík, zedník, klempíř, pokrývač, úklidové práce, stěhovák. Zákazník hradí práci i ‍náklady řemeslníka.
  • Jak mohu prokázat stáří spotřebiče?

    Pro nahlášení poruchy postačí fotografie výrobního štítku daného spotřebiče. Pokud stále máte prodejní doklad, můžete nám ho ‍elektronicky předat.

    Co když je můj spotřebič starší než 10 let?

    Na starší spotřebiče se ‍opravy zdarma v ‍rámci služby bohužel nevztahují.
    Můžete však využít dodavatelskou síť opravářů Europ Assistance. Pokud zavoláte asistenční linku, rádi vám dáme kontakt na ‍technika, s ním se ‍pak individuálně domluvíte. Náklady na ‍jeho výjezd (práce, doprava, náhradní díly) budete hradit v ‍plné výši přímo technikovi.

  • Do kdy mám nahlásit škodu a za jak dlouho řemeslník přijede?

    Škodu nahlaste pokud možno co nejdříve. I my se vždy snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co ‍nejdříve. Ve ‍větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u ‍okrajových částí republiky to však může trvat o ‍něco déle. Samotné řešení problému i ‍čas potřebný na ‍opravu následně vždy závisí na ‍dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.

  • Kde najdu informaci, jakou variantu služby mám?

    Sjednaná varianta je uvedena v ‍přihlášce ke službě (tu jste s ‍námi podepsal při ‍sjednání asistenčních služeb) či v ‍uvítacím dopise. Rádi vám ji ‍také sdělíme na zákaznické lince 800 ‍11 ‍33 ‍55 .

  • Mohu změnit variantu služby?

    V rámci roku můžete jednou změnit variantu pojištění.

    Stačí nás kontaktovat a ‍vybrat si ‍nejvhodnější variantu. Nová varianta vám bude plynule navazovat na ‍tu původní.

    Od ‍února ‍2025 nabízíme nové varianty Partner a ‍Partner Plus, na ‍které můžete přejít i z původní ‍varianty Basic či Premium.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.