Zbavte se starostí, my to zařídíme

  • Problémy v ‍domácnosti vyřešíme 24/7

  • Opravu spotřebiče zaplatíme až ‍do ‍limitu 10 ‍000 ‍Kč

  • Opravíme až ‍10 ‍let staré spotřebiče

  • Na innogy ‍asistenční služby se ‍můžete spolehnout

Co všechno vyřeší innogy Domácí asistence

Porouchané spotřebiče

Porouchané spotřebiče

  • Opravíme pračku, myčku, ledničku i další spotřebiče. (Varianta Basic i Premium)
  • Opravíme pračku, myčku, ledničku i další spotřebiče. (Varianta Basic i Premium)

Havárie v domácnosti

Havárie v domácnosti

  • Na pomoc přispěchá elektrikář, plynař, instalatér i ‍topenář. (Varianta Premium)
  • Na pomoc přispěchá elektrikář, plynař, instalatér i ‍topenář. (Varianta Premium)

Zabouchnuté dveře

Zabouchnuté dveře

  • Zámečník dorazí na ‍místo a ‍co ‍nejrychleji vás zase pustí domů. (Varianta Premium)
  • Zámečník dorazí na ‍místo a ‍co ‍nejrychleji vás zase pustí domů. (Varianta Premium)

Vyberte si variantu, která vám bude lépe vyhovovat

Basic
jen za 49 Kč měsíčně

  • Opravu až ‍10 ‍let starého spotřebiče (náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč, doprava, práce a drobný materiál)
  • Postaráme se o ‍ledničku, mrazničku, sporák, troubu, digestoř, pračku, sušičku, myčku i ‍televizi

  • Hodnota opravy až 10 000 ‍Kč

To chci

Premium
jen za 129 Kč měsíčně

  • Opravu až ‍10 ‍let starého spotřebiče (náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč, doprava, práce a drobný materiál)
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění zámečníka, když si zabouchnete dveře
    Hodnota opravy až 5 000 Kč

To chci

Co vás ještě zajímá?

  • Jak služba funguje?

    Služba má 2 ‍varianty – Basic a ‍Premium.

    Jakmile se něco přihodí (porucha spotřebiče v ‍případě varianty Basic, porucha spotřebiče, havárie v ‍domácnosti nebo zabouchnuté dveře u ‍varianty Premium), stačí zavolat 221 ‍586 ‍452 a ‍škodu nahlásit. Technik k ‍vám dorazí co ‍nejdříve a ‍vše vyřeší.

  • Pro koho je služba určena?

    Služba innogy Domácí asistence je ‍určena pro zákazníky innogy z ‍řad domácností.

  • Jaké spotřebiče a opravy služba zahrnuje?

    Služba má varianty Basic a ‍Premium
    Obě varianty služby se ‍vztahují (za ‍níže uvedených podmínek) na ‍opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize.

    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000Kč.


    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000  ‍Kč. 
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Kolikrát do roka mohu službu využít?

    Asistenci je možné využít 2× ‍za ‍pojistný rok pro spotřebiče, 2× ‍pro ‍havárii a ‍2× ‍na ‍zabouchnuté dveře (dle ‍sjednané varianty).

  • Které značky spotřebičů opravujete?

    Do ‍asistence spadají všechny značky, které se oficiálně prodávají v ‍České republice.

  • Opravy řeší přímo innogy?

    Asistenci zajišťuje asistenční společnost Europ Assistance, která se na ‍tuto službu specializuje. V ‍České republice působí více než ‍20 ‍let a je ‍jedním z ‍lídrů poskytování asistenčních služeb v ‍celé Evropě.

  • Jak probíhají platby?

    Cena služby se ‍jednoduše přičte k ‍zálohám za ‍plyn nebo elektřinu.
     

Co dělat, když se něco přihodí?

  • Zavolejte 221 586 452 klidně v ‍noci nebo o ‍víkendu

  • Nahlaste, co se ‍stalo a jak potřebujete pomoci

  • Připravte si doklad o ‍stáří spotřebiče (účtenku či ‍foto výrobního štítku)

  • Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka, který situaci vyřeší

Na co se ještě ptáte?

  • Jak mám nahlásit problém?

    Zavolejte na číslo 221 ‍586 ‍452 a ‍vysvětlete, co ‍přesně se ‍stalo. Připravte si ‍číslo vaší smlouvy na ‍asistenční služby, najdete je v ‍uvítacím dopise nebo v ‍přihlášce ke ‍službě, kterou jste podepisoval společně se ‍smlouvou. Pokud se jedná o ‍poruchu spotřebiče, budete potřebovat doklad o ‍jeho stáří. Operátor sežene co ‍nejdříve řemeslníka, ten ‍dorazí s ‍potřebným vybavením k ‍vám domů a ‍vše vyřeší.

  • Jaké porouchané spotřebiče nebo závady mohu nahlásit?

    Záleží, zda ‍máte variantu Basic nebo Premium. Tuto informaci najdete v ‍přihlášce ke ‍službě, kterou jste podepisoval společně se ‍smlouvou či v ‍uvítacím dopise.
    Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize (za ‍níže uvedených podmínek). Týká se ‍závad, které mají vliv na ‍funkčnost spotřebiče.

    Do asistence spadají všechny značky, které se ‍oficiálně prodávají v ‍České republice.

    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.

     

    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Jak mohu prokázat stáří spotřebiče?

    Pro nahlášení poruchy postačí fotografie výrobního štítku daného spotřebiče. Pokud stále máte prodejní doklad, můžete nám ho ‍elektronicky předat.

    Co když je můj spotřebič starší než 10 let?

    Na starší spotřebiče se ‍opravy zdarma v ‍rámci služby bohužel nevztahují.
    Můžete však využít dodavatelskou síť opravářů Europ Assistance. Pokud zavoláte na ‍asistenční linku, rádi vám dáme kontakt na ‍technika, se ‍kterým se ‍pak individuálně domluvíte. Náklady na ‍jeho výjezd (práce, doprava, náhradní díly) budete hradit v ‍plné výši přímo technikovi.

  • Do kdy mám nahlásit škodu?

    Vzniklou škodu nahlaste co ‍nejdříve. Zejména u ‍odlehlejších lokalit k ‍vám řemeslník může dorazit během několika dní a ‍je ‍tedy lepší škodu uplatnit ihned.

  • Za jak dlouho řemeslník přijede?

    Vždy se snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co ‍nejdříve. Ve ‍větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u ‍okrajových částí republiky to však může trvat o ‍něco déle. Samotné řešení problému i ‍čas potřebný na ‍opravu následně vždy závisí na ‍dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.

  • Kde najdu informaci, jakou variantu služby mám?

    Sjednaná varianta je uvedena v ‍přihlášce ke službě (tu jste s ‍námi podepsal při ‍sjednání asistenčních služeb) či v ‍uvítacím dopise. Rádi vám ji ‍také sdělíme na zákaznické lince 800 ‍11 ‍33 ‍55 .

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.