

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Kontaktujte naši asistenční centrálu na telefonu 221 586 425, kde vám poradí. Funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Stačí, když nám sdělíte své jméno, adresu, telefonní číslo a popíšete událost.
Náklady spojené s příjezdem a odjezdem dodavatele, náklady na práci i drobný materiál hradíme do 12 000 Kč včetně DPH.
Zavolejte nám na číslo 221 586 425 nebo napište na czinfo@cardif.com. Rádi vám pomůžeme s vyřešením každé situace.
Nezapomeňte. V případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Snažte se ji zdokumentovat, případně zajistit identifikaci svědků události. Pokud vznikne škoda na vaší domácnosti a zdá se, že jde o trestný čin, oznamte vše Policii ČR.
Nejlépe hned, nejdéle však do 3 let od jejího vzniku. Stačí zavolat na telefonní číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.
K nahlášení vzniklé škody si připravte:
Potřebné dokumenty se liší v závislosti na charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.
Standardní délka vyřízení je 5 pracovních dní od dodání všech podkladů.
Škodu vám vyplatíme v cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů, které jsou stejné nebo srovnatelné, a slouží ke stejnému účelu jako poškozená nebo zničená pojištěná věc.
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.