Hlášení škody nebo havarijní situace

 

Co dělat, když potřebujete nahlásit havárii?

  • Kontaktujte asistenční centrálu na ‍čísle 221 ‍586 ‍425, funguje nonstop
  • Sdělte své jméno, adresu, telefonní číslo a ‍popište událost
  • Náklady spojené s ‍dopravou, prací a ‍materiálem hradí pojištění do ‍12 ‍000 ‍Kč včetně ‍DPH

Co dělat, když potřebujete nahlásit škodu nebo poruchu?

  • Zavolejte nám kdykoli na číslo 221 ‍586 ‍425 nebo napište na ‍czinfo@cardif.com
  • V ‍případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Zdokumentujte ji (foto, video). Pokud se vám zdá, že jde o ‍trestný čin, oznamte vše Policii ‍ČR a ‍poznamenejte si kontakty na svědky
  • K nahlášení vzniklé škody si připravte identifikační údaje pojištěného, datum a ‍čas vzniku škody, její popis a ‍rozsah
  • Pro nahlášení poruchy spotřebiče si připravte doklad prokazující jeho stáří. Tím může být buď prodejní doklad nebo výrobní štítek a ten nám elektronicky předáte
  • Standardní délka vyřízení je 5 ‍pracovních ‍dní od ‍data předání všech podkladů. Škodu vyplatíme v ‍cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů

Souhrn veškerých informací k nahlášení havárie

Souhrn veškerých informací k nahlášení škody

  • Jak nahlásit škodu?

    Zavolejte nám na ‍číslo 221 ‍586 ‍425 nebo napište na czinfo@cardif.com. Rádi vám pomůžeme s ‍vyřešením každé situace.

    Nezapomeňte. V ‍případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Snažte se ji zdokumentovat, případně zajistit identifikaci svědků události. Pokud vznikne škoda na ‍vaší domácnosti a zdá se, že jde o ‍trestný čin, oznamte vše Policii ČR.

  • Do kdy mám oznámit škodu?

    Nejlépe hned, nejdéle však do ‍3 let ‍od jejího vzniku. Stačí zavolat na telefonní číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.

  • Co potřebuji k oznámení škody pro pojišťovnu?

    K nahlášení vzniklé škody si připravte:

    • identifikační údaje osoby, na kterou je smlouva sjednána
    • datum a čas vzniku škody
    • popis a rozsah škody

    Potřebné dokumenty se liší v závislosti na charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.

  • Jak dlouho trvá vyřízení a vyplacení náhrady škody?

    Standardní délka vyřízení je 5 pracovních ‍dní od ‍dodání všech podkladů.

  • Podle jakých cen se pojistné plnění vyplácí?

    Škodu vám vyplatíme v ‍cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů, které jsou stejné nebo srovnatelné, a slouží ke stejnému účelu jako poškozená nebo zničená pojištěná věc.

Nahlásit škodu nebo havarijní situaci

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.