Informování o nezaplacených pohledávkách nájemce
![](/-/media/Images/innogy-website/components/banners/intro-11.jpg?mw=1170&hash=9BED21E15BA6811CF3EA8613DB57B75C)
Víte, jak předejít demontáži měřidla způsobené nedoplatky za spotřebu vašich nájemců?
Pomůže vám naše bezplatná služba informování o nezaplacených pohledávkách: informujeme vás zdarma SMS nebo e-mailem vždy, když dojde k prodlení s platbou za energie u innogy.
Pro sjednání služby postačí poslat podepsanou dohodu o sjednání služby s vaším nájemcem, ve které vyplníte váš e-mail nebo telefon.
Dokument můžete doručit:
- e-mailem na info@innogy.cz ve formě scanu nebo fotografie
- písemně na adresu: innogy Zákaznické služby, s. r. o., Oddělení komplexních požadavků, Plynární 6, 702 72 Ostrava
- osobně do Zákaznického centra
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
![](/-/media/Images/innogy-website/components/call-me-back/cmb-person.jpg?mh=100&mw=100&hash=12C42EF1C41A083FDE03AD0D8BA7EFE8)
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
![](/-/media/Images/innogy-website/components/call-me-back/cmb-person.jpg?mh=100&mw=100&hash=12C42EF1C41A083FDE03AD0D8BA7EFE8)
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.