

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Váš požadavek do dvou pracovních dnů předáme opraváři a ten se s vámi spojí
Jsme autorizováni pro servis plynových spotřebičů do výkonu 50 kW následujících značek:
Ariston, Baxi, Bosch, Brötje, Buderus, Dakon, De Dietrich, Destila, Geminox, Chaffoteaux, Immergas, Intergas, Junkers, Protherm, Quantum, Thermona (Therm) Vaillant, Viessmann a Wolf.
Na začátku každého servisního zásahu provede náš technik odbornou prohlídku. Z prohlídky vyplyne skutečný rozsah činností, které bude potřeba provést (s přihlédnutím k typu a technickému stavu spotřebiče, při respektování požadavků výrobce).
V běžných případech trvá servis plynového kotle bez zásobníku TUV přibližně 30 minut a jeho obsahem je:
Měření spalin je nutné provádět z důvodu seřízení spotřebiče pro optimální režim spalování a především z důvodu jeho bezpečného provozu.
Po každém servisu vám zašleme elektronicky, popř. v tištěné podobě Protokol o údržbě plynového spotřebiče. Tento servisní list doporučujeme uschovat i pro případ havárie kotle a poškození domu/bytu, kdy je nutné pro plnění pojišťovny předložit protokol o pravidelné servisní prohlídce. Servisní protokol najdete také v aplikaci/portálu innosvět v sekci Dokumenty/Služby.
Službu pravidelného předplaceného servisu nabízíme pouze zákazníkům innogy s aktivní smlouvou na zemní plyn nebo elektřinu.
Cena pravidelného ročního servisu plynových spotřebičů je rozložena do 12 měsíčních částek – viz ceník služby. Od 1. 7. 2024 jsme cenu zvýšili, takže aktuálně každý měsíc zaplatíte 245 Kč. Pokud platíte před provedením servisu 12 měsíců, za roční servis už nic nedoplácíte.
Více o službě pravidelného servisu najdete ve smlouvě, kterou ke službě podepisujete.
Provádění pravidelného servisu je podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Zároveň je předepsaný legislativou pro naplnění podmínek bezpečného provozování plynového spotřebiče. Pro vás z toho plyne také ekonomická výhoda – dobře udržovaný a správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelným servisem také můžete včas zamezit poruchám spotřebiče způsobeným opotřebením jeho dílů a zároveň prodloužit jeho životnost.
Výrobci doporučují provádět pravidelný servis minimálně 1× ročně. V odůvodněných případech může dle výsledku měření spalin servisní technik doporučit kratší servisní interval.
Pro veškeré práce na vašem plynovém kotli je nutné mít elektrikářskou a plynařskou kvalifikaci a zároveň certifikované školení od výrobce daného kotle. Proto vám tento postup rozhodně nedoporučujeme.
Je možné použít jednoduchou pomůcku, podle které poznáte kvalitu poskytnutého servisu.
Pokud technikovi zabere pravidelná servisní prohlídka kotle pouze 10 minut, příště si ho již nezvěte. Možná jste v danou chvíli ušetřili nějakou tu stokorunu, ale váš kotel zcela jistě nedostal péči v rozsahu, který vyžaduje, což se projeví na spotřebě plynu, bezpečnosti provozu a jeho životnosti. Ve výsledku vás tak takový „levný“ servis přijde dosti draho.
Ušetřete čas a sjednejte si servis kotle na bezplatné zákaznické lince
Provozní doba linky 800 32 32 32
je po-ne od 7:00 do 20:00
Zanechte nám telefonní číslo
a my se s vámi spojíme
Zastavte se u nás, vše vám vysvětlíme a službu sjednáme
říjen 2024
Nemám výhrady a servis využívám pravidelně, nikdy nebyl problém. Nemusím se o to starat, někdo se vždy ozve.říjen 2024
Líbí se mi, že servis funguje tak, že to zaplatím innogy. Oni hlídají datum a technik přijede a pak pošle zprávu do emailu. Já nemusím hlídat termín.říjen 2024
Jsem spokojen. Technici jsou příjemní a udělali, co měli. Přijeli v termínu.listopad 2024
Jsem spokojený. Pošlou emailem protokol a nemusím se o nic starat.V ceně servisu kotle je zahrnuta odborná práce technika, doprava a drobný materiál (např. šrouby). Po každém pravidelném servisu vám innogy vystaví fakturu, ve které vám zúčtuje zaplacené zálohy, realizaci servisu a případné slevy.
Náhradní díly ani náklady na dodatečnou opravu odhalené závady nad rámec pravidelného servisu nejsou součástí služby. Pokud technikovi odsouhlasíte dodatečný rozsah prací, bude vám vystavena na tyto služby samostatná faktura od dodavatelské společnosti.
Pokud váš kotel nefunguje, jak má, nebo vykazuje chybu, je třeba ho okamžitě opravit a nečekat na roční pravidelný servis. Se službou předplaceného servisu získáváte navíc tzv. poruchový servis, což znamená, že vám seženeme kontakt na opraváře značky vašeho kotle. V případě zájmu nás kontaktujte vyplněním poptávkového formuláře nebo na lince 800 32 32 32. Do 2 pracovních dnů od nahlášení poruchy předáme potřebné údaje opraváři, který s vámi domluví termín a odhadne celkové náklady na opravu, vč. dopravy. Domluva je pak již na vás. Náklady spojené s opravou poruchy kotle nejsou hrazeny z předplatného na pravidelný servis a platíte je v plné výši opraváři.
Tuto situaci rozhodně nepodceňujte, ve většině případů je to z důvodu nevyhovujícího technického stavu nebo umístění kotle. Další provoz spotřebiče v nevyhovujícím technickém stavu by mohl vážně ohrozit vaše zdraví, případně způsobit škody na majetku. Pravděpodobně nastal čas na výměnu za nový - bezpečný, spolehlivý a úsporný spotřebič. Pobavte se o výměně přímo s technikem. I on vám dokáže nabídnout řešení.
Pokud dojde k odstavení kotle v rámci servisní prohlídky, technik vám předá doklad o nezpůsobilosti kotle. Nebudete hradit plnou výši ceny ročního servisu a přeplatek vám vrátíme zpět. Pokud si pořídíte nový kotel, doporučujeme sjednat znovu pravidelný servis.
12 měsíců od podpisu smlouvy vám zajistíme pravidelný servis vašeho kotle. Sami se vám ozveme a vše společně naplánujeme. Další servisy pak provádíme vždy po 12 měsících.
Pokud by se stalo, že pravidelný servis proběhne dříve než po 12 měsících a nebude v tu dobu uhrazeno všech 12 měsíčních poplatků, bude vám po provedeném servisu vystavena samostatná faktura na doplatek celé roční částky servisu.
Servis dříve než za 12 měsíců neprovádíme. Termín provedení servisu pro vás domlouváme s ohledem na kapacity s předstihem.
Výhodou služby pravidelného servisu je, že se vám sami ozveme a tím nemusíte myslet na naplánování termínu servisu. Pokud nesouhlasíte s navrženým termínem a chcete provést servis v pozdějších měsících, můžete navržený termín odmítnout. Pro nový termín nás ale budete muset kontaktovat vy na telefonu 800 32 32 32. Uděláme maximum, abychom vyhověli vašemu požadavku. Vzhledem k tomu, že bude čerpání zařazeno mimo plánované kapacity dodavatelské firmy, může dojít k prodlení v realizaci servisu.
Již naplánovaný termín servisu dokážeme změnit, avšak jeho změnu je potřeba provést nejpozději 48 hodin předem, resp. alespoň dva pracovní dny předem. Kontaktujte nás poptávkovým formulářem nebo na lince 800 32 32 32.
Nemusíte dělat nic, služba platí dále. Termín pravidelného servisu samozřejmě hlídáme za vás a sami se vám ozveme. Nová cena pro vás platí nejdříve od 1. 10. 2024. Rozdíl v ceně doplatíte v první faktuře po čerpání služby (při 12 uhrazených zálohách max. doplatek 276 Kč).
Až od nás obdržíte nový plán záloh na plyn nebo elektřinu, nová cena za službu už v něm bude zohledněna. Pokud si i přesto přejete zvýšit zálohy dříve, volejte 800 32 32 32, případně se stavte v nejbližší pobočce.
Smlouvu můžete bez udání důvodu zrušit. Výpověď musí být písemná, její nedílnou součástí musí být identifikace zákazníka a podpis zákazníka. Pokud smlouvu rušíte před prvním čerpáním servisu, bude vám naúčtován poplatek spojený s ukončením dle ceníku.
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.