-
Jeden innogy účet
K přihlášení do aplikace i portálu postačí jeden innogy účet -
Snadná registrace
Nový innogy účet vytvoříte velmi jednoduše a zdarma -
Vše přehledně
K innogy účtu připojte
všechna svá odběrná místa u innogy -
Kdykoliv online
K aplikaci máte přístup
24 hodin, 7 dní v týdnu
Přehledná úvodní obrazovka
Hlídání spotřeby plynu a elektřiny
Veškeré informace o platbách
Nejčastěji se ptáte
-
Budete potřebovat mobilní telefon či tablet s operačním systémem Android 5.1 a vyšší nebo mobilní telefon s operačním systémem iOS 12.0 a vyšší. Internetové připojení (mobilní data nebo Wi-Fi) potřebujete pro instalaci aplikace a aktualizaci údajů o spotřebě.
-
Heslo si volíte sami již při registraci innogy účtu a je jen na vás, zda se budete do aplikace přihlašovat pomocí hesla, krátkého PINu, otiskem prstu, znakem či rozpoznáním obličeje. Změnu hesla provedete jednoduše přímo v aplikaci.
Pokud si nevíte rady s heslem k původní verzi aplikace innosvět (aplikace bez spodní navigační lišty), neváhejte nás kontaktovat na 800 016 016. -
Pokud máte instalovaný a aktivovaný senzor, o zadávání stavu plynoměru se stará senzor za vás a jiný způsob zadání stavu není možný. Údaje o spotřebě se ze senzoru do aplikace přenášejí automaticky, a to do 1 hodiny od úspěšného odvysílání dat senzorem.
Pokud senzor na plynoměru nemáte nebo máte elektroměr, můžete stavy měřidel zadávat buď manuálně přes klávesnici mobilu/tabletu nebo „vyfotit“ pomocí OCR čtečky ve vašem mobilu/tabletu. Digitální měřidla doporučujeme zadávat manuálně. První stav zadejte co nejdříve po stažení aplikace – významně tak zpřesníte vyčíslení výsledku fakturace (přeplatku/nedoplatku). Čím častěji zadáváte stavy spotřeby, tím je výpočet a modelace křivek přesnější. Nový stav lze však zadat nejdříve za 1 hodinu.
Za každý den pak v aplikaci uvidíte v detailu pouze jeden stav (ten poslední nejvyšší).
-
V Detailu měsíce lze již zadané stavy v aktuálním fakturačním období upravovat, popř. i smazat. Na Detail měsíce se dostanete z Detailu spotřeby pod křivkou s náklady.
-
Pokud si změníte u innogy zálohy (osobně, telefonicky či pomocí aplikace nebo portálu), změna se ihned promítne jak do aplikace, tak do portálu innosvět.
-
V aplikaci je fakturační období stanoveno na 365 dnů od posledního pravidelného vyúčtování, což se ve skutečnosti často liší. Výpočet přeplatku/nedoplatku zahrnuje vám přiznané slevy (např. slevu z ceny plynu pro držitele průkazu ZTP/P), zaplacené akontace a uhrazené zálohy, přičemž jako „uhrazené“ jsou započítávány i vaše budoucí předepsané zálohy splatné v následujících měsících. Výpočet však nezahrnuje bonusy, vystavené smluvní pokuty ani platby za pronájem LED žárovek, detektorů apod. Skutečné vyúčtování se tedy může lišit.
-
Rozhodnutím, že již nechcete dostávat pravidelné vyúčtování v papírové podobě, si při aktivaci Elektronické faktury zvolíte, kam chcete dostávat pravidelné vyúčtování. Všechny faktury uvidíte vždy v aplikaci/portálu innosvět a zároveň máte možnost si nechat poslat fakturu ve formátu PDF do e-mailu. Pak vyberte, že fakturu chcete dostávat do e-mailu. O každé nové faktuře vás budeme informovat e-mailem/SMS, podle nastavení při aktivaci.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.