Podklady potřebné k vyřízení požadavku v zákaznickém centru

  • Úprava smlouvy

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Přepis – uzavření nové smlouvy

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • dokument prokazující vlastnické právo k ‍nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • aktuální stav plynoměru/elektroměru
    • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v ‍místě, které přihlašujete
    • pokud vyřizujete přepis se změnou dodavatele po stěhování i za původního zákazníka, doporučujeme vyplnění plné ‍moci pro zastupování podepsané původním zákazníkem
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat

    Veškeré potřebné dokumenty a informace můžete nalézt v ‍našem průvodci přepisem energií po zvolení vaší konkrétní situace (pro ‍podnikatele zde).
    Přepis smlouvy také můžete vyřídit online

  • Přepis – ukončení smlouvy např. po stěhování nebo úmrtí

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • doklad o ‍ukončení nájmu nebo smlouvu o ‍prodeji
    • předávací protokol včetně stavu a ‍čísla plynoměru/elektroměru
    • v ‍případě úmrtí i ‍úmrtní list
    • číslo bankovního účtu
    • v ‍případě ukončení smlouvy v ‍zastoupení přineste i ‍plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro ‍podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat

    Veškeré potřebné dokumenty a informace můžete nalézt v ‍našem průvodci přepisem energií po ‍zvolení vaší konkrétní situace (pro ‍podnikatele zde).
    Přepis smlouvy také můžete vyřídit online

  • Úprava záloh, účtů, SIPO

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Připojení měřidla – uzavření smlouvy (elektřina, zemní plyn)

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • dokument prokazující vlastnické právo k ‍nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouvu)
    • „situační plánek“ – katastrální mapu se zákresem předpokládaného umístění HUP (hlavní uzávěr plynu), platí pouze v ‍případě prvního připojení nového odběrného místa
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat
    • u nového připojení elektřiny přineste revizní zprávu (u znovupřipojení potřebujeme revizní zprávu, pokud je odběrné místo bez elektřiny déle než 12 měsíců)
  • Informace

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Změna dodavatele – uzavření smlouvy (elektřina, zemní plyn)

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • poslední vyúčtování nebo fakturu
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za ‍firmu jednat
  • Změna sazby/jističe

    V případě, že změnu teprve plánujete:

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě řešení změny v ‍zastoupení přineste i ‍plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro ‍podnikatele pověření, že může za ‍firmu jednat
    V případě, že je změna již provedena:

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě řešení změny v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
    • pokud máte k ‍dispozici, tak Smlouvu o ‍připojení k ‍distribuční soustavě
    • revizní zprávu a další dokumenty závislé na ‍prováděné změně – např.:
    • pro napájení elektromobilu: technický průkaz elektromobilu
    • pro tepelné čerpadlo: protokol o ‍instalaci tepelného čerpadla apod.
  • Pojištění domácnosti

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
  • Asistenční služby

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
  • Servis plynových zařízení

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (musí být notářsky ověřena)
  • Reklamace, pohledávky

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • v případě uzavření smlouvy v zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (musí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat

Být u innogy se vždy vyplatí

rozsvícená lampička

Elektřina od innogy

innosvět v počítači a mobilu

Portál innosvět

plynový hořák

Plyn od innogy

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.